Türkoğlu’nda Birlik Beraberlik Aşuresi

Aşure’nin bereketi Türkoğlu Millet Meydanında vatandaşlara sunuldu. Hemşerileriyle aşuresofrasında buluşan Türkoğlu Belediye Başkanı Mehmet Karaca birlik ve beraberlik mesajı verdi.
Türkoğlu Belediyesi tarafından ikincisi bu yıl düzenlenen Geleneksel Aşure ikramı, Türkoğlu millet
meydanında 2 bin kişiyi bir araya getirdi.
Muharrem ayı dolayısıyla Türkoğlu Belediyesi geleneksel hale getirdiği aşure etkinliğine ev sahipliği
yaptı. Günler öncesinden yapılan aşure hazırlıkları bugün Türkoğlu Millet Meydanında şölene
dönüştü. Etkinliğe katılan vatandaşlar, belediyenin düzenlediği bu anlamlı organizasyonla birlik ve
beraberlik ruhunu pekiştirdi.
Cuma namazı sonrası dualarla halka dağıtılan Aşure etkinliğinde duygusal anlarda yaşandı.
Hemşerilerine elleriyle aşure dağıtan Türkoğlu Belediye Başkanı Mehmet Karaca; aşurenin toplumsal
değerleri birleştiren yönüne vurgu yaptı. Başkan Karaca, “Muharrem Ayı, kültürümüzde aşure ayı
olarak özel bir yere sahiptir. Mevla’mızın bizi kaza, bela ve nazardan korumasını diliyoruz. Bu yıl
ikincisini düzenlediğimiz geleneksel etkinliğimizde hemşehrilerimizle bir arada olmanın mutluluğunu
yaşıyoruz. Türkoğlu’na birlik ve beraberlik çok yakışıyor. Hemşerilerimizle bir etkinlikte daha bir araya
gelmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Türkoğlu’muzda birlik ve beraberliğin yanı sıra samimiyet var, sevgi
var, saygı var. Katılan tüm hemşerilerimize canı yürekten teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.
GELENEKSEL ETKİNLİĞE YOĞUN KATILIM
Bu yıl 2 bin kişilik hazırlanan aşurelerin dağıtıldığı etkinlik, ilçe genelinde yoğun bir katılımla
gerçekleşti.
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN
































Yorum Yazın